loading...
سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین
حميدرضا گرشاسبي بازدید : 35 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،مراسم عزاداری و سخنرانی شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهراء(س)در سالروز شهادت آن حضرت در مسجد سیدالشهدا روستای فیض آباد برگزار می گردد.

این مراسم در روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه همزمان با شهادت حضرت زهراء(س)از ساعت ۹ الی ۱۳ بصرف ناهار برگزار می شود.در این مراسم حجت الاسلام اسدی از اساتید حوزه علمیه همدان بعنوان سخنران و قاسم زنجانی بعنوان شاعر و حجت الاسلام علی رفیعی مداحی این مراسم را برعهده دارند.این مراسم توسط هیئت سیدالشهداء روستای فیض آباد برگزار می گردد.

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 34 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،کارشناس تشکلهای دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در گفتگویی از آمادگی هیئات مذهبی این شهرستان در آستانه فرارسیدن ایام فاطمیه اول خبرداد.

مهدی ترابی حبیب کارشناس تشکلهای دینی اظهار داشت: هیئات‌مذهبی نقش محوری در مناسبتهای مذهبی و دینی دارند.هیئت‌های مذهبی نقشی اساسی در گسترش و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی دارند.

وی افزود:بیش از ۵۰ هیئت مذهبی شهرستان به اجرای برنامه هایی در ایام شهادت حضرت زهراء(س)می پردازند.برگزاری جلسات سخنرانی،مداحی و نوحه خوانی،دسته های عزاداری خیابانی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)و برپایی ایستگاه‌های صلواتی بخشی از این برنامه هاست.

گفتنی است مراسم بزرگ عزاداری فاطمه الزهراء(س)در روز جمعه ۱۵ اسفندماه توسط هیئت جوانان حضرت ابوالفضل(ع)برگزار می گردد.

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 42 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي همدان،همزمان با سالروز ولادت حضرت زينب(س)و روز پرستار،سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان فامنين در معيت امام جمعه اين شهرستان طي مراسمي در بيمارستان امام حسن مجتبي(ع)از پرستاران تجليل و قدرداني نمودند.

در این مراسم حجت الاسلام محسن ثابتي امام جمعه فامنين با بيان حديثي ،پرستاري را شغلي معظم دانست و گفت:پرستاري جايگاه  بالايي نزد پروردگار دارد،بيمارداري ماجور است.وي افزود:پرستاران بايد بدانند خداوند اين لطف را در حقشان کرده که آنها وارد اين حرفه شده اند و از اين بابت اجر اخروي دارند آنان در واقع برطرف کننده درد و آلام مردم هستند.

حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان در سخنانی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س)و روز پرستار،کار پرستاری را عبادت دانست و افزود:روحیه خوب و با نشاط در مواجهه با بیمار،در بهبود درمانی موثر است.در ادامه با اهداء شاخه گل از مقام پرستاران تجلیل بعمل آمد.

 

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 31 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،حمیدرضا گرشاسبی کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در گفتگویی اظهار داشت:تنها راه مبارزه با جنگ نرم،دستیابی به سبک زندگی اسلامی است.

کارشناس امور فرهنگی فامنین با اشاره به تقابل و تضاد سبک زندگی غربی و اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت:سبک زندگی با هویت،ارزش‌ها و فرهنگ یک جامعه ارتباط متقابل و دو‌سویه دارد،بنابراین سبک زندگی یک جامعه بر فرهنگ و بالعکس تأثیر می‌گذارد.کشورهای غربی همواره جهت تسلط و استعمار بر سایر کشورها،خصوصا" ممالک اسلامی از عنصر ترویج سبک زندگی غربی و مدرنیته به عنوان استراتژی اصلی خود استفاده کرده و تمامی نیروی خود را در ایجاد تضاد میان اسلام و مدرنیته قرار داده اند. 

وی افزود:مهم‌ترین نقطه‌ی تمرکز غرب جهت دستیابی به مقاصدش تخریب نظام معنوی و اخلاقی خانواده بویژه زنان است که موجب فروپاشی فرهنگ جامعه می‌‌گردد،به طوری که مسلمانان در میان زندگی "سنتی اسلامی" و "اسلامی مدرن" سردرگم شوند و سرانجام به سبک مدرن غربی روی می آورند.گرشاسبی ابراز داشت:یکی از سیاستهای غرب در راستای تغییر سبک زندگی جوامع مسلمان،تضعیف و تغییر ساختاری نهاد خانواده به وسیله‌ی تغییر هویت زنان مسلمان است؛که با القای زن‌محوری،فردگرایی،تضعیف نقش مادری و همسری،کم ارزش جلوه دادن خانه‌داری و ارزش‌مند جلوه دادن مشاغل بیرون از منزل و القاء اندیشه های فمینیستی که در جهت استقلال زنان حرکت می کند.

وی در ادامه گفت:جهت مقابله با این استراتژی غرب باید هم عوامل ایجاد تضاد سبک زندگی اسلامی با مدرنیته را شناخت و هم به یافتن طرق راهبردی ایجاد سبک زندگی اسلامی-مدرن پرداخت.ما در روند ایجاد سبک زندگی اسلامی باید در نقطه‌ی مقابل تمدن غربی بایستیم،یعنی باید سبکی را به وجود آوریم که همه در کلمه‌ی توحید زندگی کنند چرا که سبک زندگی اسلامی،قرآنی،زندگی در محیط حیات طیبه و توحید است و پیروی از ارزشهای دینی موجب عزتمندی و سرافرازی افراد جامعه می گردد.

کارشناس امور فرهنگی فامنین گفت:باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در پرداختن به مفهوم سبک زندگی اسلامی،در این میان نقش نهادهای متولی فرهنگ مانند سازمان تبلیغات اسلامی در ارائه مدلی از سبک زندگی اسلامی در جامعه مدرن بسیار حیاتی است.ضرورت پرداخت تئوریک به مبحث "سبک زندگی" که برای تدوین استراتژیهای تمدن ساز و نیز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در جنگ نرم که درصدد تحول دراندیشه و سبک زندگی اسلامی است ضروری است به بحث «سبک زندگی» با نگاهی روش مند،علمی و اصولی نگریسته شود.

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 41 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،جلسه کانون مداحان شهرستان فامنین در ۲ بهمن ماه جاری با حضور اعضاء در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

محمدعباس رحیم مسئول کانون مداحان شهرستان در توضیح این خبر افزود:این جلسه اولین جلسه کانون مداحان جدید پس از انتخابات می باشد که با هدف برنامه ریزی فعالیتهای حوزه مداحی برگزار شد.وی افزود:برگزاری کلاسهای آموزشی مجمع الذاکرین در مقاطع سنی مختلف جوانان،نوجوانان و نونهالان در دستور کار این کانون قرار گرفت.

عباس رحیم گفت:در این جلسه مصوب گردید که اعضاء کانون مداحان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هرهفته ساعت ۱۰ الی ۱۳ در اتاق کانون مداحان واقع در اداره تبلیغات اسلامی حضور یابند.گفتنی است مراسم دیدار و تجدید بیعت اعضای کانون مداحان با امام جمعه شهرستان در روز پنجشنبه ۱۵ بهمن ماه جاری برگزار می گردد.

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 56 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،همزمان با آغاز ایام شهادت حضرت زهراء(س)مراسم بزرگ عزاداری آن حضرت در مسجد اعظم شهرستان فامنین برگزار می گردد.

این مراسم در روز جمعه ۱۵ بهمن ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء بصرف شام برگزار می گردد.این مراسم با مدیحه سرایی حاج مهدی منصوری مداح بین المللی و روشندل برگزار میشود.گفتنی است این مراسم توسط هیئت جوانان حضرت ابوالفضل(ع)برگزار می گردد.

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 43 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان فامنین با حضور اعضاء در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی فامنین هدف از تشکیل این جلسه را اتخاذ تصمیم مشترک در خصوص برگزاری مراسم ایام فاطمیه در سطح شهرستان عنوان کرد.در ادامه حجت الاسلام محسن ثابتی امام جمعه فامنین طی سخنانی ضمن تقدیر از فعالیتهای اداره تبلیغات اسلامی و با اشاره به مظلومیت و شهادت حضرت زهراء(س)اظهار داشت:مسلمانان باید از محتوای اختلاف انگیز که وحدت مسلمین را مخدوش می کند،برحذر باشند و با شکوه هرچه تمامتر مراسمات ایام فاطمیه را برگزار نمایند.

در پایان پس از بحث و تبادل نظر اعضای ستاد مصوب گردید که اطلاع رسانی شروع ایام فاطمیه اول در شب و روز شهادت ۱۳اسفندماه و ایام فاطمیه دوم از شب شهادت بمدت ۵ روز از ۳ الی ۷ فروردین توسط اداره تبلیغات اسلامی به عموم مردم،مساجد،هیئات مذهبی،دفاتر ثبت ازدواج انجام می پذیرد.

 

 

 

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 51 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین طی سخنانی درمراسم مجمع خیرین کمیته امداد این شهرستان اظهار داشت:حضرت زینب(س)اسوه صبر و ایستادگی زنان عالم است.

حجت الاسلام مهدیان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س)ابراز داشت:اگر از منظر فردی و اجتماعی،شخصیت زینب کبری(س)را مورد مطالعه قرار دهیم متوجه خواهیم شد که وی از یک جهت شخصیتی کامل و جامع و در عین حال انسانی است که در شرایط بحران،تمام مسیر را به درستی پیموده و آن را مدیریت کرده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گفت:حضرت زینب(س)شخصیتی عالمه و از هر جهت کامله بودند که بخشی از این علم بر اثر شاگردی در محضر پدر و مادر بزرگوارشان بوده و بخش دیگر آن لطف و عنایت خداوند بر افرادی است که در مسیر حق قرار می‌گیرند.از ویژگیهای دیگر شخصیت حضرت زینب(س)شجاعت و شهامت وی است که در میان زنان این ویژگی حضرت بسیار شاخص و بارز بود.

وی افزود:ابعاد معنوی و تقوای ملکوتی،شخصیت والایی از حضرت زینب(س)می‌سازد که بهترین الگو برای زنان و مردان به شمار می‌رود،زنان مسلمان و زنان ایرانی باید به وجود چنین الگوئی در دین اسلام به خود ببالند و پیرو مکتب آن بانوی بزرگوار باشند.این مراسم در تاریخ ۴/۱۲/۹۳ در کتابخانه شهید مطهری برگزار شد.

 

 

 

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 43 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در مراسم جشنی که بمناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه علمیه الزهرا(س)برگزار شد،اظهار داشت:حق تعیین سرنوشت خود و جامعه پیامی بود که انقلاب اسلامی به زنان داده است.

دراین مراسم که با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه الزهراء(س)برگزار شد،حجت الاسلام مهدیان به نقش محوری زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت:نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار با اهمیت بود،آنها همدوش با مردان علیه رژیم طاغوت به پا خاستند و شکنجه و زندان را تحمل کردند.وی افزود:تقدیم هفت هزار شهید زن در انقلاب اسلامی ایران پیام و درس بزرگی است که در صحنه بودن زن را به نمایش گذاشته که در کمال و اوج پاکی و نجابت میهن اسلامی را یاری کرده اند.

 سرپرست اداره تبلیغات اسلامی فامنین بیان داشت:پیام انقلاب اسلامی این بود که زنان نیز می توانند در تعیین سرنوشت خود و جامعه نقش اساسی ایفاکنند.حجت الاسلام مهدیان افزود:زنان ایرانی امروزه با حفظ تمام شئونات دینی و اسلامی،نقش مادری،همسری و هم نقش عنصر تاثیر گذار را در جامعه ایفا می کنند.

 

 


 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 53 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در مراسم جشنی که بمناسبت ایام دهه مبارک فجر در روستای قلعه جوق برگزار شد،اظهار کرد:تبعیت از ولایت،عامل پیروزی بر دشمنان است.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان برگزار شد،حجت الاسلام مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ضمن مهم و حیاتی شمردن رهبریهای حضرت امام خمینی(ره)در پیروزی انقلاب اسلامی،ابراز داشت:تا ارتباط بین ولایت و ملت مستحکم است،نمی توانند آسیبی به این انقلاب بزنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه،گفت:نامه داهیانه مقام معظم رهبری در جوانان غرب و اروپا،فصل جدیدی در صدور انقلاب اسلامی است.وی ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک شاهد برچیده شدن بساط ظلم و استکبار در جهان خواهیم بود.این مراسم در تاریخ ۲۰/۱۱/۹۳ برگزار شد.

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 94 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،اقشار مختلف مردم شهرستان فامنین در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن حضور یافتند.

این راهپیمایی که از میدان آزادی بسمت مسجد اعظم برگزار شد،امام جمعه،فرماندار،مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم غیور شهرستان فامنین در روز چهارشنبه ۲۲بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با راهپیمایی‌ گسترده و سردادن شعار علیه آمریکا و اسرائیل این روز را جشن گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 59 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در مراسم جشنی که بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مدرسه امام علی(ع)برگزار شد،اظهار داشت:جوانان ایران اسلامی خود را با علم و عمل قدرتمند کنند.

در این مراسم که با حضور دانش آموزان و کارکنان مدرسه امام علی(ع)برگزار شد،حجت الاسلام مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی،بیان داشت:ملت فهیم ایران اسلامی در عرصه های علمی،فرهنگی و رشد علمی بی نظیر است.جوانان ما در زمینه های المپیادهای علمی،علوم هسته ای،نانو تکنولوژی،علوم پزشکی و..تعجب همه کشورهای مدعی را برانگیخته است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی از دانش آموزان درخواست نمود که با تمامی قدرت و توان خود در تحصیل علم کوشا باشند و برای آینده انقلاب،هدفمند برنامه ریزی کنند.وی افزود:آینده انقلاب در دستان شما دانش آموزان است.این مراسم در تاریخ ۲۱/۱۱/۹۳ برگزار شد.

 

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 55 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در مراسم جشن انقلاب که در روستای جهان آباد برگزار گردید،اظهار داشت:حرکت انقلاب روشن و باشتاب است.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان برگزار شد،حجت الاسلام مهدیان با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی،همگان را به حرکت در مسیر انقلاب دعوت کرد و ابراز داشت:برچیدن مظاهر فساد و تباهی،حاکم نمودن ارزشها و احکام دین مبین اسلام و امید دادن به سایر ملل مسلمان و مستضعف از اهداف والای انقلاب اسلامی می باشد.وی افزود:نگاه سایر ملت های مسلمان و غیرمسلمان به حرکت مردم ایران است.

در ادامه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان،گفت:در خیلی از کشورها انقلاب اسلامی ایران بعنوان الگویی موفق در حاکمیت دینی و معنوی مورد توجه است.وی افزود:باتوجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی،حرکت انقلاب روشن و باشتاب بود.این مراسم ۱۹/۱۱/۹۳ برگزار شد.

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 48 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین تعداد ۱۰۰۰جلد کتابچه ادعیه در سطح این شهرستان توزیع می گردد.

حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در توضیح این خبر افزود:بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی،تعدادی کتابچه ادعیه(دعای کمیل،دعای فرج و دعای نور)در بین مراکز فرهنگی،ادارات،مساجد،هیئات مذهبی و..توزیع می گردد.گفتنی است کتابچه ادعیه در مراسم یادواره سرداران و ۲۷۰شهید سرافراز شهرستان فامنین توزیع می گردد.

 

 

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 66 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،در هشتمین روز از دهه مبارک فجر،مهدی بابائی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فامنین با حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام مهدیان اظهار کرد:اداره تبليغات اسلامي فامنین با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي این شهرستان به تعميق و گسترش فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی در سطح شهرستان اقدام مي نمايد.
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و اداره تبليغات اسلامي شهرستان می تواند در تدوين برنامه هاي سالانه خود با برنامه ريزي و هماهنگي با يكديگر به برگزاري همايشها،نمايشگاهها و جشنواره هاي فرهنگي و فرآنی اقدام مي نمايند.

در ادامه بابائی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فامنین با اشاره به فعالیتهای قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت:در حوزه‌های آموزش قرآن کریم و به خصوص حفظ قرآن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار همکاری و بهره‌مندی از تجربات سازمان دارالقرآن‌الکریم است.

 


حميدرضا گرشاسبي بازدید : 38 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،یادواره سرداران و ۲۷۰ شهید سرافراز شهرستان فامنین در روز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه جاری در مسجد اعظم این شهرستان برگزار می گردد.

 این مراسم با سخنرانی سردار حاج علی خلیلی و نوای گرم حاج صادق آهنگران از مداحان بنام کشوری برگزار می گردد.این مراسم با حضور خانواده های معظم شهداءمسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان برگزار می گردد.این مراسم همراه با قرائت دعای پرفیض کمیل برگزار می گردد.

 

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 43 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در همایش شعر انقلاب که با حضور شاعران این شهرستان برگزار شد،سخنرانی نمود.

در این همایش شاعران شهرستان اشعاری در قالبهای غزل،قصیده و شعر نو قرائت کردند و در ادامه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در سخنانی به ویژگیهای شعر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:انقلاب اسلامي يعني رهايي از شرك و روي آوردن به وحدت الهي،انقلاب اسلامي يعني:آزادي و آزادگي انسان و رهايي از اسارت و بندگي طاغوت،انقلاب اسلامي يعني عشق و محبت به خدا،انقلاب اسلامي يعني خدمت به خلق و محرومان و پابرهنگان و..مضامینی است که در اشعار پس از انقلاب به چشم می خورد.وی افزود:اشعار آیینی سروده شده در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از دستآوردهای مهمی است که جامعه ادبی به آن می بالد.

حجت الاسلام مهدیان اظهار کرد:مضامین ژرف و عمیق در اشعار پس از انقلاب مانند:ایثار و شهادت،تعهد اجتماعی،نوع دوستی،بیداری اسلامی،دفاع از محرومان و مستضعفان و مضامین دینی و مذهبی با بهره گیری از آموزه های اسلام از جمله ویژگی های اشعار سروده شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران است.این همایش در کانون علامه طباطبائی و در تاریخ ۱۹/۱۱/۹۳ برگزار شد.

 

 


حميدرضا گرشاسبي بازدید : 36 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،مراسم غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان فامنین بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولین ادارات،نهادها و دستگاههای اجرایی شهرستان در ۱۵ بهمن ماه جاری برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی فامنین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و درود و سلام به روح پر فتوح شهداء بر ضرورت گرامی‌داشت یاد و نام شهدا تأکید کرد و اظهار داشت:طبق فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند«زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست»همه ما از مسئولین گرفته تا اقشار مختلف مردم،باید این مهم را به یاد داشته باشیم و با جهاد خود و با تقوا و عبادت این قداست را حفظ کنیم.

 

حميدرضا گرشاسبي بازدید : 42 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان،اعضای جدید کانون مداحان شهرستان فامنین باحضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی طی نشستی اعضای هیئت رئیسه این کانون را انتخاب کردند.

حجت الاسلام مهدیان در این جلسه در سخنانی به نقش با اهمیت مداحان در ترویج و گسترش آموزه های اسلام و اهل بیت(ع)اشاره کرد و ابراز داشت:مداحان باید مرجع و هدایتگر باشند و در راه ترویج فرهنگ اسلام و اهل بیت(ع)سعی نمایند.وی افزود:مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع)باید این فرصت ارزنده را که در راه ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)قدم برمیدارند را مغتنم بشمارند. 

در ادامه اعضاء با رای مستقیم هیئت رئیسه کانون مداحان فامنین را انتخاب و معرفی نمودند.محمدعباس رحیم بعنوان رئیس کانون،رضا نعیمی بعنوان نایب رئیس و حسن خسروی بعنوان دبیر کانون مداحان شهرستان معرفی شدند.این جلسه در محل اداره تبلیغات اسلامی در تاریخ ۱۴/۱۱/۹۳ برگزار شد.

 

 

تعداد صفحات : 92

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1836
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 209
  • بازدید ماه : 1,162
  • بازدید سال : 11,481
  • بازدید کلی : 193,172